شما اینجا هستید

در پی سؤال تعدادی از مخاطبان به اطلاع می رساند، اگر فرد یا گروهی قصد دارند نمایش های گروه مسلم را به روی صحنه ببرند، از ایشان درخواست می شود قبل از هرگونه برنامه ریزی و تمرین، نسبت به اجرای نمایش از گروه کسب اجازه کنند. تهیه یکی از محصولات گروه و پیاده کردن متن آن، مجوز شرعی و اخلاقی برای اجرای مجدد آن نمایش نمی باشد.

رزرو اینترنتی نمایش تائب

ارسال شده توسط MoslemGroup در 1 ژوئن, 2014 - 14:31

 

لطفاً قبل از شروع رزرو کارت، تذکرات زیر را به دقت مطالعه فرمائید:

  • این نمایش به مناسبت ایام ولادت بقیة الله العظم ارواحنا فداه در روزهای سه شنبه 20 لغایت شنبه 24 خرداد ماه در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی واقع در میدان بهارستان، نرسیده به چهارراه سرچشمه، انتهای خیابان صیرفی پور به روی صحنه خواهد رفت.
  • نمایش در هر روز در ساعت 18:30 و 21:00 آغاز خواهد شد.
  • لازم به تأکید است رزرو بیش از 5 عدد کارت مجاز نمی باشد. برای رزرو کارت به صورت گروهی می توانید در بخش تماس با ما درخواست خود را اعلام فرمائید.
  • مسؤولین گروه، شرعاً راضی به رزرو کارت بیش از حد نیاز نیستند. لذا خواهشمند است علاوه بر دقت در تعداد کارت هایی که رزرو میفرمائید، در صورتی که به هر دلیل قادر به حضور در ساعت مقرر نیستید، حتماً در زمان مناسب پس از ورود به سایت از طریق بخش «سفارش های تأیید شده» در منوی «پیمایش»، سفارش خود را لغو بفرمائید. این کار با کلیک روی علامت در ردیف متناظر سفارش شما قابل انجام است.
  • تکمیل سفارش تنها برای اعضای سایت صورت می پذیرد. در صورتی که قبلاً عضو شده اید، با نام کاربری خود وارد سایت شوید؛ در غیر این صورت در سایت ثبت نام کنید.
  • برای رزرو اینترنتی نمایش، از طریق لینک های زیر، اجرای مورد نظر را انتخاب فرمائید.
  • پس از طی مراحل تکمیل سفارش و ارسال سفارش، یک شماره به عنوان شماره سفارش نمایش داده می‌شود که لازم است این شماره را به همراه نام خود هنگام ورود به سالن به مسؤول مربوطه اعلام فرمائید. درصورتی که شمارهتلفن همراه خود را در قسمت مشخصات شخصی وارد کرده باشید، پیامکی نیز حاوی شماره سفارش ارسال می‌گردد.
  • لازم به ذکر است عدم نمایش کلید «اضافه کن» در هریک از اجراها و مشاهده عبارت «موجود نیست»، به معنای اتمام ظرفیت رزرو آن اجرا می باشد.
  • خواهشمند است قبل از شروع فرآیند رزرو اینترنتی، این راهنما را به دقت مطالعه فرمائید.

 

سه شنبه 20 خرداد 93، ساعت 18:30 بسته شده
سه شنبه 20 خرداد 93، ساعت 21:00 بسته شده
چهارشنبه 21 خرداد 93، ساعت 18:30 بسته شده
چهارشنبه 21 خرداد 93، ساعت 21:00 بسته شده
پنجشنبه 22 خرداد 93، ساعت 18:30 بسته شده
پنجشنبه 22 خرداد 93، ساعت 21:00 بسته شده
جمعه 23 خرداد 93، ساعت 18:30 بسته شده
جمعه 23 خرداد 93، ساعت 21:00 بسته شده
شنبه 24 خرداد 93، ساعت 18:30 بسته شده
شنبه 24 خرداد 93، ساعت 21:00 بسته شده

 

 

+1
-380
-1

دیدگاه‌ها

سلام
اسم مجموعه سرچشمه است.
التماس دعا

+1
-219
-1

محدودیت تعداد اجراها و همچنین ظرفیت کم سالن باعث شده سقف رزرو توسط هر کاربر 5 عدد تعیین شود. به هرحال همانطور که در متن فوق هم اشاره شده، می توانید درخواست های بیش از سقف را از طریق فرم تماس با ما مطرح فرمائید.

+1
+121
-1

سلام
اجرتون با حضرات.
من خودم خيلي دنبال اين بودم بفهمم شما براي شب قدر برنامه ندارين كه ديدم ندارين.خداييش بي انصافيه!!من خودم دارم كلي با همه سر و كله ميزنم تا بتونم يه نمايش واسه شب قدر راه بندازم كه تا الان خوب جلو رفتم.نمايشنامه و سرود و بازيگردان داريم.خوبش رو هم يافتم!!!فقط مونده بحث جاي اجرا و باني برنامه كه ايشالا مي يابم.شما دوستان تو مسلم نميتونين در اين باره يه كمكي به ماها بكنين؟ممنون ميشيم...

يا علي مدد

+1
-220
-1

باسلام

باتوجه به تأکیدات فراوان درخصوص اعمال عبادی در شب قدر، گروه فرهنگی مسلم در این ایام فعالیت نمایشی نداشته و نخواهد داشت.

به علاوه یکی از مشکلات گروه ما، سالن مناسب برای اجرا است. لذا متأسفانه در این زمینه قادر به کمک نیستیم.

باتشکر

+1
-198
-1

سلام
دست مریزاد
انصافا مثبت های گروه شما بسیار زیاده

+1
-188
-1

سلام پاسخ به Gisa
با سلام مجدد و درود به ارواح مطهر شهیدان، بنده هم میدانم که سالن و مجموعه مزین و منور به شهدای فرهنگی انقلاب اسلامی است و علاوه بر اینها مجموعه قتلگاه شهدای هفتم تیر و حزب جمهوری اسلامی است پیام اول بنده مبنی بر این بود که با توجه به ارتباط و ارادتی که بنده به مجموعه و پرسنل محترم آنجا دارم، تابلوی سر کوچه و روی در مجموعه سرچشمه عنوان اصلی است و میخواستم که مخاطبین دچار مشکل نشوند و مکان را درست پیدا کنند.

+1
-218
-1

سلام چرا برنامه بعدی را که در چه تاریخ و چه داستانی دارد اطلاع رسانی نمیکنید ممنون

گروه فرهنگی مسلم:

ان شاءالله در چند روز آینده از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

+1
-181
-1

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سؤال امنیتی
لطفاً پاسخ سؤال فوق را فقط با حروف فارسی بنویسید.