شما اینجا هستید

در پی سؤال تعدادی از مخاطبان به اطلاع می رساند، اگر فرد یا گروهی قصد دارند نمایش های گروه مسلم را به روی صحنه ببرند، از ایشان درخواست می شود قبل از هرگونه برنامه ریزی و تمرین، نسبت به اجرای نمایش از گروه کسب اجازه کنند. تهیه یکی از محصولات گروه و پیاده کردن متن آن، مجوز شرعی و اخلاقی برای اجرای مجدد آن نمایش نمی باشد.

شرایط و قوانین

ارسال شده توسط ناشناس (عضو نشده) در 5 دسامبر, 2022 - 05:45

قوانین و مقررات

مقدمه

صفحه پیش رو صفحه قوانین و مقررات تعامل با اپلیکیشن تحت وب گروه مسلم است و تمامی نکاتی که در این صفحه آمده است به منزله قوانین و مقرارت و شروط ضمن عقد در استفاده از خدمات این اپلیکیشن است. لذا به لحاظ شرعی و قانونی استفاده از خدمات این وب سایت (app.moslemgroup.ir) به معنای پذیرش تمامی این شروط است و عدم علم به موضوع، نافی مسئولیت نیست.

بانیان

امکان استرداد وجوه دریافتی به عنوان کمک‌های مالی مستقل به گروه (بانی شدن) تنها تا زمانی است که آن مال موجود باشد. از آنجا که تمامی حساب‌های مسلم تا پایان روز آخر هر برنامه بسته می‌شود؛ لذا امکان بازپسگیری وجوه عملا بعد از این تاریخ منتفی است. هرچند قبل از آن نیز تنها در صورت وجود اصل آن وجه قابل استرداد است.

قوانین رزرو

شما در هنگام رزرو برنامه عملا شرط ضمن عقدی را می‌پذیرید، که به موجب آن حق انتفاع در زمان مندرج از آن برنامه برای شما در قبال وجه پرداختی به وجود خواهد آمد.

در صورتی که تا قبل از زمان تعیین شده مجاز در هر برنامه رزرو خود را لغو کنید، تمامی وجوه در حساب کاربری شما شارژ می‌شود و در صورتی که تا پایان زمان مندرج برای پایان هر رویداد نسبت به درخواست عودت آن اقدام نکنید مشمول کمک‌های مالی بلاعوض شده و قواعد بازپسگیری آن را خواهد داشت

وجوه دریافتی به عنوان وجه التزام تنها در صورت حضور به موقع (ساعتی که در رزرو شما درج شده) قابل استرداد است و پس از آن کد رزرو شما کان لم یکن تلقی شده و مبلغی عودت داده نمی‌شود.

مراحل رزرو:

  1. برای مشاهده رویدادهای در حال اجرا و رزرو آن باید ابتدا از طریق شماره تلفن همراه و تایید آن توسط رمز یکبار مصرف (OTP) وارد سایت شوید.
  2. پس ورود به صفحه اول توضیحات رویداد در حال برگزاری را مشاهده خواهید کرد.
  3. در مرحله بعد نوع رزرو خود را که می‌تواند گروهی یا انفرادی باشد که تعداد آن وابسته به رویداد مشخص می‌گردد مشخص می‌کنید
  4. در مرحله بعد سانس مورد نظر خود را تعیین می‌کنید
  5. و در آخر خلاصه درخواست خود را مشاهده کرده و با زدن کلید پرداخت آن را تایید کرده و قوانین استفاده را می‌پذیرید
  6. اکنون به درگاه بانکی منتقل شده و مبلغ را پرداخت می‌کنید
  7. جهت مشاهده رزوهای خود می‌توانید از منوی تاریخچه به کدهای رزرو خود دسترسی داشته باشید
  8. شما می‌توانید با توجه به شرایط هر رویداد رزرو خود را لغو کنید. این شرایط در صفحه نخست آن رویداد قابل مشاهده است
  9. توجه داشته باشید که این مبلغ وجه الضمان حضور شماست و در صورت حضور به موقع بر طبق ضوابط آن رویداد می‌توانید درخواست عودت وجه نمایید
  10. عودت وجه به تعداد افرادی که به موقع در محل حاضر شده‌اند خواهد بود
  11. همچنین می‌توانید با عدم بازپسگیری وجه شما نیز از بانیان مسلم باشید و خود را شریک رویداد مسلم کنید
  12. تمامی رویدادها تا یک روز پس از آخرین اجرا امکان عودت وجه دارند و پس از آن امکان بازپسگیری وجه نیست
  13. دقت داشته باشید که درصوت تاخیر در حضور یا فراموشی درخواست عودت وجه شرعا و قانونا پول دریافت شده جزئی از دارایی مسلم بوده و امکان بازپسگیری نیست دقت کنید که موضوع شرط ضمن عقد است و عدم توجه شما به این شرط در هنگام پرداخت حقی را از لحاظ شرعی و قانونی برای شما ایجاد نمی‌کند.
+1
+60
-1