شما اینجا هستید

در پی سؤال تعدادی از مخاطبان به اطلاع می رساند، اگر فرد یا گروهی قصد دارند نمایش های گروه مسلم را به روی صحنه ببرند، از ایشان درخواست می شود قبل از هرگونه برنامه ریزی و تمرین، نسبت به اجرای نمایش از گروه کسب اجازه کنند. تهیه یکی از محصولات گروه و پیاده کردن متن آن، مجوز شرعی و اخلاقی برای اجرای مجدد آن نمایش نمی باشد.

مستندات نوانمایش «درهای کج»

ارسال شده توسط MoslemGroup در 9 مارس, 2014 - 09:17

در هنگام اجرای نوانمایش «درهای کج»، بروشوری حاوی مستندات تاریخی ـ روایی نوانمایش به مدعوین محترم تقدیم شد. برای دریافت تصویر بزرگتر، روی هر یک از تصاویر زیر کلیک کنید و سپس تصویر بزرگتر را ذخیره نمایید:

 

 

 

+1
-393
-1

دیدگاه‌ها

با عرض سلام و خسته نباشید از زحماتتون برای شما آرزوی موفقیت دارم و یک سوال از محضرتون: نمایش های گذشته گروه مسلم که در خیابان پیروزی کانون اسلامی انصار برگزار میشد چون نسبتا مرکز شهر بود از جهت رفت و آمد راحت تر بود. اما الان مدتیه نمایش ها یا در نیاوران و یا در دانشگاه خواجه نصیر برگزار میشه. میخواستم اگر مانعی نباشه بفرمایید نمایش ها دیگه هیچوقت در کانون انصار برقرار نیست؟برای همیشه در نیاوران برگزار میشه؟! شرمنده که مزاحمتون شدم یاعلی

+1
-132
-1

باسلام؛

کانون اسلامی انصار در خیابان پیروزی، چند سالی است به منظور عملیات بازسازی، قابل استفاده نمی باشد. باتوجه به امکانات سالن های مختلف و شرایط گروه، نمایش های این چند سال در مکان هایی که فرمودید برگزار شده است.

باتشکر

+1
+194
-1

گروه فرهنگی مسلم هیچ اصراری به برگزاری نمایش در نیاوران یا هر نقطه دیگر شهر ندارد. در صورت مناسب بودن امکانات سالن و تناسب آن با شرایط گروه، امکان برگزاری نمایش وجود دارد.

+1
+147
-1

با سلام و سپاس فراوان از زحمات خالصانه ی شما. امیدوارم مورد توجه حضرت صریقه قرار بگیرید. نمایش بسیار تاثیر گذاری بود. فقط یک نکته به ذهنم رسید. اصل ماجرای ام فروه که مرحوم مجلسی در بحار نقل کرده، در کتاب الخرائج و الجرائح‏ اثر مرحوم قطب الدین راوندی ذکر شده است. البته ما در اصل ولایت تکوینی ائمه ی اطهار شک نداریم. ولی امکان شیئ همیشه مقرون با وقوع آن نیست. و البته فرمایش شما این است که وقوع آن در این اثر گزارش شده است و حقیقتا ممکن است واقع شده باشد. ولی به نظر حقیر با توجه به واحد بودن این خبر و حساسیت فوق العاده ی موضوع آن (احیاء میت) می بایست به نصوصی محکم تر از این استناد کرد تا در برابر خصم با اتقان کامل دفاع کنیم. چون زحمات بسیار زیادی برای این دست کارها کشیده می شود، به نظرم باید زحمت فراوانی هم در مورد پشتوانه ی علمی کار کشید و از نظر رجالی و دلالی به نتیجه ی مقبولی رسید و به پشتوانه ی صحه گذاشتن یک یا دو عالم بزرگوار شیعی اکتفا نکرد. زیرا خصم ما بسیار هوشیار است و به شدت ما را زیر ذره بین خودش گرفته است. البته همه ی این عرایض از سر اشفاق بود و همچنان ممنون زحمات شما هستیم و البته از راهنمایی های شما و آثار فاخرتان استفاده می کنیم.

+1
+134
-1

باسلام، فرمایش شما دل نگرانی بسیاری از دوستان فاضل ما قبل از اجرا نیز بود ولی جالب است بدانید که حتی یک نظر از صدها نظر مکتوب، این دل نگرانی را تایید نمی کرد.
به علاوه، مستحضرید که حجیت خبر واحد، مورد قبول قاطبه علمای شیعه می باشد.

+1
-219
-1

سلام الان چطور میتونیم سرود نمایش درهای کج ک امسال برگزار شد پیدا کنیم؟ من نیاز فوری دارم

گروه فرهنگی مسلم:
علیکم السلام؛ محصولی با عنوان «نواهای درهای کج» تولید شده که حاوی کلیپ سرودهای این نوانمایش است. از مراکز پخش پیگیری فرمائید.

+1
+84
-1

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سؤال امنیتی
لطفاً پاسخ سؤال فوق را فقط با حروف فارسی بنویسید.