شما اینجا هستید

در پی سؤال تعدادی از مخاطبان به اطلاع می رساند، اگر فرد یا گروهی قصد دارند نمایش های گروه مسلم را به روی صحنه ببرند، از ایشان درخواست می شود قبل از هرگونه برنامه ریزی و تمرین، نسبت به اجرای نمایش از گروه کسب اجازه کنند. تهیه یکی از محصولات گروه و پیاده کردن متن آن، مجوز شرعی و اخلاقی برای اجرای مجدد آن نمایش نمی باشد.

و پایانی دیگر ...

ارسال شده توسط MoslemGroup در 28 فوریه, 2017 - 16:10

سلام همراهان مسلمی

ده اجرای «سرزمین مادری»، با حدود 5000 بیننده و بیش از 150 نفر از عواملی که هر کدام روزها و بلکه ماه ها بی چشم داشت زحمت کشیدند به پایان رسید.

از کسانی که بر روی زمین نشسته و یا ایستاده 110 دقیقه کار را تماشا کردند عذرخواهیم.

و در پایان شما دعاگویان خوبمان را دعوت می کنیم تا برای استمرار این حرکت و ترویج آن در اقصی نقاط، خود را در مخارج گروه سهیم بفرمائید.

جهت مشارکت در هزینه های گروه می توانید از طریق این درگاه پرداخت کنید.

مال، جان، عمر و همتتان مصروف خدمت به بی بی دوسرا سلام الله علیها باد.

در پایان توجه شما را به تعدادی از تصاویر منتخب نوانمایش «سرزمین مادری» جلب می کنیم:

+1
+172
-1

دیدگاه‌ها

سلام. خدا قوت. من اولین ساله که با دعوت یکی از دوستان با گروه و نمایش های شما آشنا شدم و سرزمین مادری را دیدم. واقعا عالی و تاثیر گذار بود. خدا همه دست اندر کاران رو خیر بده.
لطفا برای مناسبت های دیگر هم نمایش تدارک ببینید.
اجرتان با خدا
ممنون

+1
+66
-1

سلام علیکم خسته نباشید حال شما خوبه؟
بنده تقریباً می تونم بگم تمام نمایش های گروه فرهنگی مسلم رو دیدم. اولین باری که حضور پیدا کردم ، سالهای 81، 82 بود در دانشگاه خواجه نصیر، نمایش " بیرق ماندگار" و "نشانی جمکران". بعد ، نمایش های شما در کانون انصار خیابان پیروزی، یکی از نمایش هاتون هم در مدرسه علوی خیابان ایران برگزار شد ( زندگی به دو شرط) و همینطور نمایش های بعدی... نمایش های قبلی مثل فتنه فراگیر و شرحه شرحه از فراق و... رو هم سی دی شو تهیه کردم و دیدم.
من انقدر به کارهای گروه مسلم علاقه مند بودم و هستم که شاید باورتون نشه ، cd نمایشها رو تهیه کردم، تبدیل کردم و در گوشی دارم. هروقت نگاه میکنم برام تازه ست و جالب. سیر نمیشم از دیدنشون.
اما حقیقتش علت اینکه وقتتون رو گرفتم و این توضیحات رو دادم این هست که بنده با توجه به اینکه تمام نمایش های شما رو دیدم ولی به نظر این حقیر، کارهای جدید گروه مسلم اون جذابیت و موفقیت نمایشهای سالهای قبل رو نداره. نمایشهای گروه مسلم همیشه در اوج بود و شاهکار. هرکدوم از یکی دیگه قشنگ تر! تا یک دلی رو دیدیم شیفته اش شدیم، سودای دلداگی از اون قشنگتر! تا ابد درخشنده که نمونه نداشت. روایت حیرانی عالی بود. و بعد هم در کارهای جدیدتر ، بر بام بیداری و تنها مسیر جالب و شیرین بود. من با توجه به این کارهای بی نظیری که گروه مسلم تحویل داده ، توقع دیگه ای دارم ازشون. ازبس کارهای شما بی همتا بود و بی نظیر، من هیچ نمایشی غیر از گروه مسلم شرکت نمیکردم . چون وقتی چندبار جاهای دیگه رفتم ، شیرینی کارهای گروه مسلم سر زبون ما باعث شده بود که تلخی نمایشهای دیگه سریع میزد بیرون! اصلاً نمک و دلنشینی و جذابیت نداشت برای بنده. برای همین هیچ نمایشی شرکت نکردم و البته الان هم شرکت نمیکنم. البته امسال در نمایش سرزمین مادری بخاطر دوری راه شرکت نکردم و حقیقتش دیگه ذوق گذشته رو هم نداشتم که شرکت کنم. همچنین نمایش نابخشودنی رو .
ولی کارهای جدید گروه مسلم ( از نمایش تلبیس، یک روایت دوگانه) به بعد ، تا به حال، اصلا به قشنگی نمایش های گذشته نیست. نمی دونم کارگردان عوض شده یا تفکر کارگردان سابق عوض شده!
اگر صلاح میدونید تجدید نظر بفرمایید. چون خیلی شما و کارهاتون رو دوست دارم نمیتونم و دوست ندارم تنزل تون رو ببینم.
متشکرم یا علی

+1
-105
-1

افزودن دیدگاه جدید

Plain text

  • تگ‌های HTML مجاز نیستند.
  • نشانی صفحه‌ها وب و پست الکترونیک بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
سؤال امنیتی
لطفاً پاسخ سؤال فوق را فقط با حروف فارسی بنویسید.